torsdag 23 april 2015

Omslagsonsdag #88 - Hunden efter håren

Denna veckan är jag lite sen med omslagsonsdag beroende på att jag var så upptagen igår. Veckans tema blir hunden efter håren, vilket innebär att vi valfritt får välja omslag som vi tycker om. Att det inte är något specifikt tema denna veckan beror på att Elen på Bokpotaten som i normala fall brukar hålla i detta fortfarande har mycket att göra och vikarien C.R. M. Nilsson har blivit sjuk. Här är mina omslag för veckan. Detta är enbart böcker som står bland mina olästa.

 
 

Svårt att välja favorit, men omslaget till Outtalat är ju otroligt fint.

3 kommentarer:

  1. Håller med, Outtalat är jättefint!

    SvaraRadera
  2. Åh, Maria Lang-deckarna är bra fina. Och Outtalat. Och Oceanens vid vägens slut. Vet du vad? Jag kan inte välja en favorit hos dig!

    SvaraRadera
  3. Det finns vissa likheter mellan omslagen av Maria Langs böcker och de om Masie Dobbs. Jag har läst Nattens cirkus som jag älskade, Konsten att höra hjärtslag som jag tyckte om samt Magikerna som inte riktigt passade mig.

    SvaraRadera