fredag 3 juli 2015

Helgläsning

Ja då var vi inne i juli och äntligen har vi skön värme. Idag har jag och maken varit på stan, varit ute och ätit gott och tagit en härlig promenad i det strålande vädret. Skall försöka njuta av det fina vädret så mycket som möjligt under helgen, men jag vill även läsa så mycket som jag bara kan. 

Håller just nu på att läsa Järnblod av Liza Marklund och har hunnit drygt 200 sidor in i boken. Den är riktigt bra så här långt, även om tempot är lite långsamt. Blir jag klar med den så skall jag börja på Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker. Håller även på att läsa Prismagalaxen 2 - Ökensafarin av Ingrid Remwall på läsplattan så den skall jag fortsätta på om jag får tid över.

Ha en trevlig helg alla där ute, och berätta gärna vad ni tänkt läsa under helgen!


1 kommentar:

  1. Inte för att klaga men jag längtar så tills denna värmebölja har lagt sig. Går ju knappt att vara ute när det är så varmt, hade varit skönare med lite svalare och nåt moln här eller där.

    SvaraRadera