lördag 31 oktober 2015

Månadssammanfattning oktober 2015

Oktober månad har redan gått. Det har varit en månad då läsningen fått komma i andra hand. Det är både ny inredning till hemmet som tagit mycket tid, men vi har även tagit hand om sjuka barnbarn, det har varit läkarbesök för både mig och Tommy och den egna hälsan har inte varit på topp. Men lite läst och tittat har det ändå blivit.

Lästa böcker i oktober:

66. David Lagercrantz - Det som inte dödar oss   
67. Sylvia Plath - Johnny Panic och drömbibeln(novell)   
68. Antoine Laurain - Presidentens hatt   
69. Ingrid Elfberg - Den du borde frukta   

Förutom dessa så har jag två påbörjade böcker och det är Född fenomenal av Josephine Bornebusch och Shiver av Maggie Stiefvater. Dessa hoppas jag bli klar med under november.

Filmer under månaden:

 

Avengers - Age of Ultron
Mad Max: Fury Road(bättre än förväntat)
San Andreas
Spy(klart månadens roligaste)
Tomorrowland - A World beyond

Serier under oktober:


The Big Bang Theory säsong 8
The Walking Dead säsong 5(påbörjad) 

7 kommentarer:

  1. Det som inte dödar oss gillade jag. :)

    SvaraRadera
  2. Härlig läsning. Jag kollade oktober läsning hos mig. 10 böcker! Jag gör min rapport imorgon :)
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. San Andreas... jag älskar katastroffilmer och har önskat mig denna i julklapp. Var den bra?

    SvaraRadera
  4. Kul att få göra om hemma lite, även om det kan vara lite småjobbigt ibland. Hoppas både du och maken mår bättre snart.

    SvaraRadera
  5. Krya på dig/er! :) Kul att du hunnit med att läsa den senaste Millennium. :)

    SvaraRadera
  6. Läste också Det som inte dödar oss i oktober. Blev inte helt såld...

    SvaraRadera
  7. Hoppas du gillar Shiver :) Krya på dig!

    SvaraRadera