fredag 6 november 2015

Helgläsning vecka 45, 2015

Veckorna bara springer iväg. Denna veckan så har vi börjat måla våra nya möbler till kontoret och det tar sin lilla tid. Men det blir nog bra när det blir klart. 

Efter otroligt lite läsning under oktober så har denna månad startat bättre. Har redan läst ut en roman och en novell. Just nu så har jag börjat med Stormfågel av Conn Iggulden, vilken är första boken i hans serie om Rosornas krig. Har än så länge hunnit runt 100 sidor. Har tänkt försöka hinna läsa ut den under helgen. Hinner jag det så ger jag mig på Granne med döden av Alex Marwood, vilken jag hoppas skall vara spännande. Ja det är nog allt jag hinner för jag har även tänkt åka och hälsa på dottern med familj en stund på lördag eftermiddag.


7 kommentarer:

  1. Granne med döden gillade jag. Mycket :)

    SvaraRadera
  2. Kan rekommendera Granne med döden, tyckte att den var väldigt spännande :)

    SvaraRadera
  3. Granne med döden är riktigt bra, snabbläst. Men ät inte samtidigt som du läser.

    SvaraRadera
  4. Min man läser Stormfågel just nu och han tycker den är bra!

    SvaraRadera
  5. Granne med döden är en riktigt bra bok. Hoppas du gillar den.

    SvaraRadera
  6. Jag är väldigt nyfiken på Rosornas kring och Conn Iggulden överlag men vet inte om jag orkar ge mig på den typen av böcker nu när jag inte har så jättemycket lästid. Hm, får se!

    SvaraRadera