fredag 18 december 2015

Helgläsning vecka 51

Nu är det sista helgen innan jul och man har en del att göra. Är lite trött efter veckan. Men det är väl för att båda yngsta barnbarnen varit hos mig flera dagar. Även om det är underbart att ha dem här så blir jag otroligt uttröttad. Men det är det värt. Får passa på att tag igen mig under morgondagen. 

Hoppas hinna läsa så mycket som möjligt under helgen. I morgon kör Julläsningen hos Mias bokhörna igång. Det skall bli jätteroligt. Jag får ta och starta den läsningen med boken jag håller på med nu. Den missade jag i bokhögen som skall vara med under läsutmaningen. Det är Mörk ängel av Laini Taylor, sedan blir det Cinder av Marissa Meyer. Detta är två böcker som jag varit jättesugen på att läsa ett tag.

Förutom läsningen så blir det en liten träff med släkten på söndag vilket också kommer att bli trevligt.


1 kommentar:

  1. Har just köpt Cinder av Marissa Meyer, tänkte börja nästa år med den.

    SvaraRadera