måndag 28 december 2015

Så här lyckades jag med andra utmaningar 2015

I de två föregående inläggen kan ni se hur jag lyckats med Boktolvan 2015 och hur det har gått hittills i novellutmaningen jag deltar i. Här nedan kan ni se hur det gått i övriga utmaningar 2015.

DESSA utmaningar satte jag upp för mig själv. Den enda jag bommade var att läsa böcker på engelska. Inte en enda blev läst.

Har deltagit i Spänningsutmaning 2015 hos Mias Bokhörna

Bloggen Fantastiska berättelser hade en hyllvärmarutmaning under februari. SÅ HÄR gick det där.

Så planerade jag min sommarläsning och HÄR kan ni se hur jag lyckades med det.

Lyrans Noblesser hade en klassikerutmaning under sommaren. DESSA böcker läste jag då. 

Så hade Nellons bokblogg en läs-a-lot under sommaren. Den gick väl så där. HÄR ser ni vad jag lyckades läsa då.

Deltar just nu i utmaningarna läs-it-snow hos Nellons bokblogg och #julläsning15-16 hos Mias bokhörna. Dessa är inte slutförda ännu så dem redovisar jag i januari.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar