fredag 1 april 2016

Ta kontroll över bokhyllan - Slutuppdatering


Nu är utmaningen/tävlingen Ta kontroll över bokhyllan avslutad. Det är bloggen Fantastiska berättelser som hållit i detta event. Det hela gick ut på att vi under mars månad skulle läsa hyllvärmare som stått i bokhyllan längre än sedan december 2015. 

Jag hade planerat ett antal böcker under månaden som alla var hyllvärmare, som jag hade att välja mellan. Av dessa fick jag faktiskt hela sex stycken lästa, vilket jag är jättenöjd med.  Eftersom alla var hyllvärmare så antar jag att jag lyckades få 100 %.

De lästa böckerna var:

Elisabet I av Anna Whitelock
Själakistan av Ann Rosman
Mayatestamentet av Steve Alten
Gudarnas blod av Conn Iggulden
Scarlet av Marissa Meyer
Dimma över Darjeeling av Mikael Bergstrand

2 kommentarer:

  1. Ja jag kommer försöka ha fler månader där jag försöker prioritera hyllvärmare och sen vissa månader när jag läser bara nykomlingar så inte de nya blir hyllvärmare :)

    SvaraRadera
  2. Superbra jobbat och visst är det skönt att beta av de där hyllvärmarna.

    SvaraRadera