torsdag 1 september 2016

Hett i hyllan #55


Ja då är det torsdag igen och dags för Hett i hyllan. Det är bloggen Bokföring enligt Monika som håller i detta. Det här innebär att vi skall plocka fram de gamla nästan bortglömda böckerna som står i våra bokhyllor. Det är dags för dessa att få komma fram i ljuset och synas.

När jag rotade runt i bokhyllan idag hittade jag Livets träd av Diane Chamerlain, en bok som jag hittade på en loppis för några år sedan. Denna skall handla om något försvunnet barn och jag tyckte att det lät spännande. Men tyvärr så har boken bara stått i hyllan sedan dess. Men det känns som det är dags att läsa den snart.


5 kommentarer:

  1. Den känner jag inte till alls.

    SvaraRadera
  2. Känner varken till bok eller författare. Visst är det märkligt hur många böcker det finns :)

    SvaraRadera
  3. alldeles okänd författare för mig. drar mig lite för böcker där barn försvinner och/eller far illa

    SvaraRadera
  4. Okänd bok och författare för min del. Kul med loppisfynd på det viset: en hittar gärna lite udda titlar :)

    SvaraRadera