tisdag 8 november 2016

Top Ten Tuesday - Senaste på TBR-listan


Deltar som vanligt i Top Ten Tuesday som bloggen The Broke and the Bookish brukar arrangera varje tisdag. Ämnet denna veckan är:

Ten Books I've Added To My To-Be-Read List Lately

1. En väktares bekännelser av Elin Säfström
2. Flickan med gåvorna av M. R Carey
3. Mannen som lekte med dockor av Magnus Jonsson
4. På andra sidan väggen av Shari Lapena
5. Tennison av Lynda La Plante
6. Yxmannen av Ray Celestin
7. Mörkertid av Lars Pettersson
8. Övergången av Michael Connelly
9. Warriors: Ut i det vilda av Erin Hunter
10 Warriors: Eld och Is av Erin Hunter


7 kommentarer:

  1. En väktares bekännelser borde faktiskt ha varit med på min lista också. Den är så ny att jag glömde bort den.

    SvaraRadera
  2. Jag har läst både En väktares bekännelser och Flickan med gåvorna, och båda är väldigt bra. Flickan med gåvorna kan mycket väl vara en av de bästa böcker jag har läst i år.

    SvaraRadera
  3. Mannen som lekte med dockor gillade jag :)

    SvaraRadera
  4. Övergången av Michael Connelly kunde ha varit med på min lista, men kom inte att tänka på den när jag skrev listan.

    Men Tennison kom med ;)

    SvaraRadera
  5. 3, 4 och 5 är med på många listor tror jag :-)

    SvaraRadera
  6. Yxmannen vill jag också läsa!

    SvaraRadera