torsdag 1 december 2016

Hett i hyllan #68


Torsdag igen och idag är det första december. Hos Bokföring enligt Monika så är det som vanligt utmaningen som kallas Hett i hyllan. Denna utmaning går ut på att vi skall plocka fram gamla hyllvärmare som står och samlar damm i bokhyllan och visa upp dem. Boken som jag hittade denna veckan är tryckt 2007 kan jag se men tror att jag köpte den antingen på bokrean något år senare eller så har jag hittat den hos Myrorna. Kommer faktiskt inte ihåg. Det är i alla fall en bok som heter Vågspel och den är skriven av Ed McBain. Det är en spänningsroman och jag tror jag köpte den just för att baksidestexten låter väldigt spännande.

 

2 kommentarer:

  1. Jag har läst ett antal av Ed McBains böcker och vad jag kommer ihåg är att de var bra!

    SvaraRadera
  2. Ed McBain har jag läst några böcker av, men jag gillade inte alls.

    SvaraRadera