torsdag 22 december 2016

Hett i hyllan #71


Ja då är det torsdag och dan före dan före dopparedan. Hos Bokföring enligt Monika få är det som vanligt Hett i hyllan. Det går ut på att vi skall plocka fram någon bok som stått i hyllan och samlat damm ett bra tag. Veckans bok hos mig blir Om du bara kunde se mig av Cecelia Ahern. Tror att jag köpte denna på secondhand för ett par år sedan, och sedan har den bara stått där. Skall ärligt säga att jag inte ens vet på ett ungefär vad den handlar om 😃Får äntligen ta och kika närmare på den.



3 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt inte att jag läst nånting av Ahern...kanske man borde ta och prova en av henne.

    SvaraRadera
  2. Jag har bara läst PS: I love you av Ahern och den gillade jag. Mycket. Jag har funderingar på att läsa mer av henne, men det gäller ju många författare :)

    SvaraRadera