måndag 10 april 2017

Påskutmaning 2017


Nu när det är påsk så kommer Mias bokhörna hålla i en påskutmaning som går ut på att läsa så många sidor som möjligt. Utmaningen pågår mellan den 12/4 till och med den 17/4. Vinnaren får ett presentkort från Adlibris på 100 kronor.

Böckerna nedan har jag tänkt försöka hinna med:


Bridget Jones baby av Helen Fielding
Resa in i tomheten av Samar Yazbek
Warriors 2: Eld och Is av Erin Hunter
VirtNet-spelen: Stulna liv av James Dashner

Har jag inte hunnit läsa klart någon av pågående böcker innan 12/4 så börjar jag med att läsa ut dem/den.


Konklaven av Robert Harris 
Yxmannen av Ray Celestin


6 kommentarer:

  1. Yxmannen fick jag i julklapp men den ligger oläst än så länge.

    SvaraRadera
  2. VirtNetspelen försökte jag entusiasmera sönerna till att läsa, men det har inte nappat än.

    SvaraRadera
  3. En fin liten hög :) Lycka till med läsningen!

    SvaraRadera
  4. Stulna liv kanske också blir läst för mig... :)

    SvaraRadera
  5. Warriors-serien funderar jag på att läsa högt för min son, i alla fall den första boken, men just nu håller vi på med Narnia-serien.

    SvaraRadera