fredag 22 september 2017

Helgfrågan v. 38 - Bokmässan


Nu när helgen är här så skall jag svara på helgfrågan hos Mias bokhörna. Denna helgen lyder frågorna:

Vilken författare skulle du vilja träffa på bokmässan och varför?

Nu skall jag inte åka på bokmässan eftersom orken tryter. Men skulle jag åka så finns det några författare jag skulle vilja träffa, helt enkelt för att det är författare som jag gillar att läsa böcker av. Författarna är:

Jens Lapidus
Fredrik Backman

Jan Guillou 
Camilla Läckberg

Bonusfråga: Vilken bok längtar ni efter i höst som ännu inte kommit ut?

Helt klart Begynnelse av Dan Brown. Den senaste Robert Langdon-boken. Den kommer ut i oktober. Längtar!!



8 kommentarer:

  1. Fredrik Backman vore det nog inte helt fel att träffa.

    SvaraRadera
  2. Där vi allt svarat lite lika du och jag ;)

    SvaraRadera
  3. trevligt att lyssna på författare som man gillar

    SvaraRadera
  4. jag skulle vilja hitta någon ny och spännande författare som jag inte kände till tidigare. ibland kan en bli glatt överraskad

    SvaraRadera
  5. Dan Browns nya längtar jag också efter.

    SvaraRadera
  6. Begynnelsen längtar jag också efter.

    SvaraRadera
  7. Du får väl nöja dig med att "möta" dina författare i teve, där dyker de ju upp allihop, inte ens särskilt sällan!

    SvaraRadera
  8. Ja, Fredrik Backman hade ju inte vart fel att träffa - trots att jag tycker hans böcker och popularitet är lite överskattade.

    SvaraRadera